وبلاگ

حالت الفا و راه رسیدن به حالت الفا

حالت آلفا چیست؟

شاید خیلی از شما درباره حالت الفا و راه های رسیدن به ان چیزی ندانید.پس مژده یک خبر جذاب را براتون دارم که یکی از بزرگترین کلیدهای آرامش و رسیدن به موفقیت و لذت از زندگی را نشناخته اید.قبل از اینکه درباره الفا و رسیدن به حالت الفا باهم صحبت کنیم.باید یک سفر کوچیک به درون انسان داشته باشیم و یکم فیزیک بازی کنیم.

تعریف انرژی (متا فیزیکی یا کیهانی)

انرژی کیهانی در تمام فضا نفوذ دارد، اشیاء جاندار و بی جان را به هم مربوط می کند، از یک شیء به شیء دیگر جریان می یابد، برخلاف سایر پدیده ها با دور شدن از مبدأ، تراکم آن افزایش می یابد. حوزه انرژی کیهانی همواره با نوعی آگاهی همراه است که مقدار آن بین دو قطب بسیار پیشرفته  در نوسان است برخی از دانشمندان از پدیده انرژی کیهانی با نام بیوپلاسما یاد می کنند. دستگاه عکاسی کرلین می تواند از انرژی بیوپلاسمیک یا نیروی اثیری که اطراف انسان و سایر موجودات زنده را احاطه کرده است، عکسبرداری کند.

قانون دوبروی:

(به زبان ساده)هر ذره در حال ساطع کردن مدام انرژی از خود است. دقیقتر ( به هر ذره میتوان طول موج مشخصی را نسبت داد.)

خوب پس به یک قانون علمی و یک تعریف رسیدیم.حالا بحثمون رو ادامه میدیم.بدن ما از مجموعه ای از ذره ها  ساخته شده و با توجه به قانون جناب اقای دوبروی هر ذره هم دارای انرژیه.پس دور تا دور بدن مارو انرژی فرا گرفته که به اصطلاح میگند هاله انرژی.تمام موجودات این هاله رو دارند فقط رنگ و تراکمش با هم فرق میکنه.در ادامه عکس هایی از این طول موج را میبینید.خوب حالا این انرژها از چه منبعی برای انسان تولید میشوند؟این انرژی ها از ضمیر ناخودآگاه انسان سرچشمه میگیرند.پس تا الان به صورت علمی و منطقی ثابت کردیم که انسان ازانرژی تشکیل شده است.این انرژی ها از ارتعاشات بین نیم کره چپ و راست تولید میشود.انرژی اجسام به یک صورت بیشتر نیست اما انرژی انسان به چهار دسته تقسیم میشه.امواج بتا و امواج الفا و امواج تتا و امواج دلتا

عکس انرژی های انسان

امواج آلفا مدیتیشن

1_امواج بتا:بین 14 تا 23 بار (سیکل) ارتعاش.حالت عادی و بیداری مغز.در این فرکانس است که شما خستگی و ناراحتی و عصبانیت و شادی و خوشحالی رو تجربه میکنید.

2_ امواج آلفا:بین 8 تا 13 بار (سیکل) ارتعاش.حالت ریلکس بودن ذهن و جسم.حالتی که در خلسه یا مراقبه یا هیپنوتیزم یا غرق شدن در دعا احساس میکنید. در ادامه به صورت کامل درباره حالت الفا و چگونه گی رسیدن به حالت الفا را برای شما توضیح میدم.

3_ امواج تتا: 5 تا 8 بار (سیکل)ارتعاش دارد.خواب سبک و خمیازه های پی در پی .چرت زدن

4_ امواج دلتا:بین 0.5 تا 4 بار(سیکل) این حالت در زمان خواب عمیق ما و دیدن رویا های ما به وجود می آید.

halate alpha

هاله های انرژی انسان دو ویژگی اساسی دارند

یک: انرژی بدن من و شما قابل هدایت به یک سمت مشخص است

اگر به چیز مشخصی فکر کنیم انرژی ما به سمت اون چیز مشخص میره.خیلی وقت ها میشه که به کسی زنگ می زنیم و میگه: چه خوب شد زنگ زدی! داشتم بهت زنگ می زدم!و نکته فوق العاده جالبش اینه که من به محض اینکه به شخص خاصی در هر جای دنیا که فکر کنم انرژی های من بلافاصله به سمت اون حرکت می کنه و بلافاصله به او میرسد بدون سپری شدن زمان. اصلا مهم نیست که من ایران باشم و طرف مقابل آمریکا باشه. در فیزیک به این میگن جهش کوانتومی.یعنی انرژی ما از زمان عبور می کند.پس به محض اینکه ما به چیزی فکر کنیم انرژی ما پیش او حاضر است.یه وقتایی دارین تو خیابون راه میرید. حس می کنید که یکی داره نگاه تون می کنه. برمی گردید می بینید که واقعا داره نگاه تون می کنه. شما چطور حس کردی که یکی داره نگاه تون می کنه؟ قبول دارین کسی که به شما نگاه می کنه، داره به شما فکر هم می کنه؟انرژی اون شخص رو دریافت می کنید و نتیجه ی تحلیلی که مغز شما از اون انرژی می کنه، میشه حس شما. شکل پر رنگ این رو میگن تله پاتی که آدم ها یاد می گیرن با تبادل انرژی فکر همدیگه رو بخونن.

دو: انرژی من و شما مثبت و منفی میشه ولی انرژی اجسام همیشه خنثی است

اگر ما حالمون خوب باشه، اگر آروم باشیم، اگر داریم مهر ورزی می کنیم، اگر داریم لطفی می کنیم، اگر داریم دعا می خونیم انرژی ما مثبت است.اگر حالمون بد باشه، اگه داریم غر میزنیمم اگه عصبانی هستیم، اگه اضطراب داریم، اگه نگران هستیم انرژی ما منفی است.

نکته:

انرژی اجسام خنثی است ولی انرژی من و شما میتونه انرژی اجسام رو هم مثبت وهم  منفی بکنه. آدم هایی که مثبت هستن (فکر های خوب می کنن – روحیه عالی دارن) انرژی شون مثبته. آدم هایی که منفی هستن (روحیه بدی دارن) انرژی شون منفی است. یکی از بحث های مهم موفقیت اینه که: تا جایی که میتونید از آدم های منفی دوری کنید. و تا جایی که می تونیید به آدم های مثبت نزدیک شوید.چون انرژی اونها روی من و شما اثر می گذارد. آدم مثبت دیدی، چی کار می کنی؟ بچسب بهش! آدم منفی هم دیدی، در رو! چون .افسرده دل،افسرده کند انجمنی را. یک ماه با یه آدم عصبی راه برو، بعد از یک ماه خودت هم عصبی میشی.

حالت آلفا

وقتی شما به حالت الفا میرسید ضمیر ناخودآگاه شما بیشتر تحریک میشه و دسترسی به اون راحت میشه.در بحث قوانین مغز ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه مفصل از قدرت ضمیر ناخودآگاه با شما حرف زدیم.حالا فرض کنید یکی دیگر از راه های نفوذ یه ناخودآگاه رو داریم یاد میگیریم.حالتی بسیار آرامش دهنده و در عین حال هوشیار.خیلی از دانشمندان در همین حالت به کشفیات بزرگی رسیدن. نیوتون و ارشمیدوس و داستان یافتم یافتنم (اورکا اورکا).جالب است تمام پیامبران و امامان ما اکثر اوقات در این حالت دیده شده اند.در حالت الفا نتایج زیر حاصل می شود :

رفع اضطراب ؛استرس وفشارهای درونی

کم شدن موانع ذهنی (بی حوصلگی؛عدم تمرکز فکر؛خاطرات منفی؛احساس خستگی زود هنگام؛یاس)

آرام شدن فعالیت های فیزیولوژیکی بدن

یادگیری در خواب وتخیل خلاق

یادگیری باهوشیاری مضاعف وافزایش تمرکز فکر

تقویت قدرت حافظه و فعال شدن استعداد های نهان

در کل شما میتوانید در آرامش کامل با ناخوداگاه خودتون خلوت کنید و هدف های خود را به او نشان دهید.یک استاد بزرگی یک مثال جالب میزد.میگفت ضمیر ناخودآگاه دفترمدیریت خداوند متعال در وجود انسان.شما در حالت الفا میتوانید وارد این دفتر شوید.

نویسنده✍🏼 منبع📑
بهامین دادرس برداشت شخصی از کلاس انسان موفق دکتر شاهین فرهنگ

4.2/5 - (64 امتیاز)
اشتراک گذاری:

48 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام حالت آلفا خطر نداره؟ آخه ی جا خوندم در این حالت با اجنه ها و این جور چیزا ارتباط بر قرار میشه و بعد از مدتی توهم میزنیم! اگر خطر داره ک انجام ندم. ممنوم میشم جواب بدین❤😊

  • همه این چیزها دروغ محض هست و همان اثرات مخدر را داره که توهم زا است و درحقیقت ماده دی متیل تروپتامین ترشح شده از غده صنوبری مغز است

  • سلام
    جواب، و تنها راه رسیدن به اهداف در لحظه لذت بردن و درک زندگی ورود به حالت الفاست حسی که قابل توصیف نیست / یکی از راه های قرار گرفتن تو سطح الفا نخوابیدن هستش بعد از ۲ الی ۳ روز ناخود اگاهت همه چیزو دست میگیره ، جملاتی میگی و کارایی میکنی که درست ترین و به جا ترین فعالیت های اون لحظه است موفق باشید

  • سلام این فایل فقط در نهایت بدن رو ریلکس میکنه یا اون حالت جاذبه که تو خلسه عمیق رخ میده رو هم انجام میده که منجر به برون فکنی میشه؟

  • ما همگی توانایی رسیدن به همه سطحی رو داریم و جالب خود آقای دادرس دارن میگن که چه کسانی و چگونه به این مرحله رسیدن . کافیه به ضمیر راستین خود و به خویشتن خود سفر کنیم دیگه نیازی به هیچگونه هزینه ای نیست….کافیه به جای این که کسی بخواد به ما بگه چه کار کنیم به خودمون زحمت بدیم…همین

  • سلام واقعا ممنون از کار زیباتون آقای مهندس. میشه اسم موسیقی که همراه با فایل آلفای ذهنی پخش میشه رو بدونم؟

    • طرف زندگي شو گذاشته پاي اين موضوعات…چرا پول نگيره؟ مثل اين ميمونه به معلم بگي مگه نميخواي به يچه ها آموزش بدي چرا حقوق ميگيري؟ ايشونم تحقيق كرده، زحمت كشيده و حق داره

  • سلام ببخشید بعد از این که این موزیک تموم میشه باید چیکار کرد من تا آخرش حال کردم ولی بعدش بعد از اینکه که میگید به آرامش فکر کنیم بعد از اینکه چند دقیقه فکر کردیم باید چیکار کنیم؟

  • سلام من فايل حالت آلفا را خريدم ولي فقط تا جايي كه ميگيد سه مرحله داره برام پلي ميشه بعد از اون برمي گرده از اول بايد چيكار كنم ؟

  • یه سوال دیگه باز خدمتتون داشتم . میشه در حالت الفا از قانون جذب استفاده کرد یعنی کسی یا چیزی رو که میخواییم میتونیم بدست بیاریم؟؟

  • سلام مستر مثبت عزیز. تا اینجا که از مطالعه مطالبت لذت بردم. در ضمن یک نکته جالب به ذهنم رسید. ایه 11 سوره رعد رو بخون و بعد نگاهی بانداز به تصویری که در بالا صفحه بخاطر نشون دادن طول موج اطراف چند نفر قرار دادی. جالب نیست؟ خداقوت و پیروز باشید

    • به به …بله الان خوندم…واقعا از صمیم قلب کیف میکنم عزیزانی مثل شما رو که به دنبال آگاهی هستند میبینم.ممنون از نکته ای که فرمودید.

        • احتمالا منظورشون این بوده که خداوند در قرآن از هاله ها با نام برق صحبت کرده و در ادامه اینکه خداوند گفته: حال(عاقبت) قومی را تغییر نمی دهد مگر اول خودشان در حالشان تغییر ایجاد کنند، گفته که؛ خداوند بر سر هر قومی که بخواهد برق را فرود می آورد… البته اینها احتمالی است که من با توجه به گفته ها برداشت کردم و هیچ قصد تکذیب یا تاییدی را ندارم.
          -ممنون-

  • با سلام.ببخشید برای رفتن به این حالت آلفا باید حتما شب کمی قبل از خواب فایلتون رو گوش بدیم یا هروقتی میشه؟چون من صبح از خواب بلند شدم این سایتو دیدم و فایلو دان کردم و کاملا اجراش کردم اما هیچ اثری نداشت و هیچ چیزی اتفاق نیفتاد.لطفا جواب بدید.

  • این نظر این بنده ی حقیر رو پذیرا باشید و سرلوحه ی زندگیتون کنید اگه که میخاید آدم خیلی شجاعی باشید بیشترین فشار رو به نیمکره ی سمت چپ مغزتون بیارید چون که کسایی که نیمکره ی سمت چپ مغزشون فعال تره آدمای نترس تری نسبت به اون دسته ی دیگه هستن این پیام این حقیر رو خواهشآ نمایش بدهید تاشاید بعضی از انسانها دلیل ترس و ناآرامی درونی شون رو بفهمن

  • سلام به بهامین عزیز
    من سالهاست دارم مطالعه میکنم و یه جورایی دانشجوی این علم هستم خواستم اذت تشکر کنم خیلی وقت نیست با کانل و سایتت آشنا شدم ولی از دنبال کننده هات هستم خیلی از اساتید رو میشناسم ولی کمتر پیش میاد که کسی رو به صورت متناوب دنبال کنم .اذت تشکرمی کنم بابت همه چی همه چیز عالیه همه ی پادکست ها سازنده و پر مفهموم هستن. من هم تو تلگرام و هم اپلیکیشن و هم سایت شما عضو هستم.اگه بخوام یه پیشنهاد بدم یا یه انتقاد سازنده داشته باشم فقط میتونم اینو بگم که گه گاهی گیچ میشم تو پیدا کردن فایلها نمیدونم از تلگرام دانلود کنم یا سایت یا اپلیکیشن یا فایل صوتی برای بعضی فایلها وجود نداره و من که شنیداری هستم دچار مشکل میشم.جسارت منو از پیش ببخش و مثل گذشته منتظر پادکست های فوق العادت هستم موفق باشی .🙏

  • سلام مطالبتان خیلی عالی و کامل است حالت خلسه چگونه است میشه توضیحی در این مورد بدین

  • آقا تبریک میگم فوق العاده بود یه خورده بیشتر تو ویدیو توضیح بده از کارایی های که میتوان ار آلفا دانست

  • سلام دوست عزیز.خیلی جالبه.ببخشید من استرس شدید دارم و وقتی که توی حالت آلفا میرم و میخوام خودمو مثبت ببینم تماما صحنه های منفی و استرسی میاد جلو چشمام. میشه یه توضیحی در این مورد بدین؟

  • سلام سايتتون عاليه ، ميشه در مورد تله پاتى و تقويت موج ها بيشتر توضيح بديد؟ من خونده بودم تو حالت آلفا با هر كس كه بخوايم ميتونيم تله هيپنوتيزم كنيم ، درسته ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید