مرور رده

مهارت‌های بهبود فردی

چطور خجالت نکشیم؟ ۳ تکنیک رفع خجولی

چطور خجالت نکشیم؟ تصور کنید که در یک جمع جدید وارد شدید. آقایان و خانم‌های مختلفی حضور دارند و در مورد مباحث مختلف باهم صحبت می‌کنند؛ اما یک نفر سرش را درگوشی کرده و الکی با موبایلش خودش را سرگرم می‌کند که نکند با یک نفر هم‌صحبت شود. همش…

تله کینزی چیست؟ فیلم تله کینزی | حرکت اجسام با ذهن

تله کینزی چیست؟ همه ما به خوبی به این مسئله واقف هستیم که در حال حاضر، در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم، دنیایی که در هر لحظه از آن می‌توانیم شاهد ظهور علم و تکنولوژی با هدف آسان‌تر کردن زندگی باشیم. همین مسئله باعث می‌شود تا موضوعات…

چگونه خشم خود را کنترل کنیم؟روش‌های کنترل عصبانیت

روش‌های کنترل خشم و عصبانیت در این مقاله یاد میگیرید که چطور کنترل خشم خود را به دست بگیرید؟ تکنیک‌های کنترل خشم کدامند؟ چطور کمتر عصبانی شوید و عصبانیت خود را کنترل و مدیریت کنید. تعریف غضب و برآشفتگی.تندخویی و پرخاشگری چه فرقی با خشم و…

مینیمالیسم چیست و مینیمالیست کیست؟ [تماشا کنید]

زندگی مینیمالیسم در طول هفته ی پیش چه کار کردید؟ آیا فقط از خواب بیدار شدید، سر کار رفتید و خسته به خانه برگشتید؟ آیا خانه ی شما پر از وسایل و اسباب بازی هایی است که حواستان را از ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ ساعت ترسناک کاری که در هفته دارید، پرت کند؟…

متد سیلوا در کتاب کنترل ذهن چیست؟

خوزه سیلوا کیست؟ خوزه سیلوا در 11 آگوست 1914 در شهر لاریدو در ایالت تگزاس آمریکا دیده به جهان گشود. چهارسال بیشتر نداشت که پدرش چشم از جهان فروبست. خوزه از همان اوان جوانی با فروش روزنامه، واکس زدن کفش و خرده کاری هایی از این دست نان‌آور…

ذهن چیست؟ مدیریت ذهن چیست؟ سیر تا پیاز مهندسی ذهن NLP

ذهن چیست؟مدیریت ذهن چیست؟تعریف ذهن در بحث ان ال پی یا مهندسی ذهن شناخت مفهوم ذهن بسیار بااهمیت است. تعریف ذهن به این صورت است:‌ به بخش محتوایی مغز انسان ذهن می‌گویند. البته این موضوع را باید در نظر داشته باشیم که در مباحث فلسفی تعاریف…

ارتباط موثر در ان ال پی [بشنوید]

ارتباط موثر در ان ال پی ارتباط موثر با ان. ال . پی (NLP) همان‌طور که در جلسات قبلی (nlp چیست؟) خدمت شما عرض کردم یکی از تعاریف NLP برسی ساختار‌های ذهنی است. در این مقاله قصد دارم ۵ نکته اساسی درباره‌ی ساختار ارتباط مؤثر در NLP و اینکه…

معرفی کتاب‌ NLP | کاملترین لیست منابع فارسی

معرفی کتاب‌های NLP در این بخش لیست کاملی از کتاب‌های NLP ‌را مشاهده می‌کنید.اگر از آن دسته‌ از افراد هستید که دوست دارید این تکنولوژی تغییر را به صورت فردی یا با خواندن کتاب فرا بگیرید این بخش دقیقا مناسب شماست.امیدوارم لذت ببرید.…

ساختار در NLP | نقشه‌ی موفقیت چیست؟ (قسمت ۳ آموزش NLP)

ساختار در NLP خیلی خوشحالم که به قسمت سوم آموزش رایگان NLP رسیدید! دمتون گرم باد. در ۲ جلسه‌ی قبلی در مورد اینکه NLP‌ چیست؟ و کاربرد NLP در زندگی، صحبت کردیم. در این جلسه می‌خواهم یک راز مهم که به شخص در زندگی من به‌شدت کاربردی بوده را با…

کاربرد ان ال پی (قسمت ۲ آموزش NLP)

کاربرد ان ال پی |  NLP چیست و چی نیست؟ در مقاله‌ی قبلی به اسم ان ال پی چیست؟ سعی کردم ذهن شمارا به‌صورت کلی با ان ال پی آشنا کنم تا به‌صورت کلی با این تکنولوژی کاربردی آشنا شوید. در این بخش می‌خواهم به‌صورت خیلی دقیق‌تر شمارا به سمت کاربرد…