مرور رده

مهارت‌های بهبود فردی

شرطی سازی

شرطی سازی چیست؟ شرطی سازی چیست؟شرطی‌شدن کلاسیک(نام‌های دیگر:شرطی‌شدن واکنشی، شرطی‌شدن نوع I)یک نوع یادگیری همخوان یا تداعی است. در شرطی‌شدن کلاسیک جانور یادمی‌گیرد که بین یک محرک بی‌اثر، با یک پاداش یا تنبیه کردن ارتباط…

ان ال پی روش جدیدی برای پیشرفت

ان ال پی روش جدیدی برای پیشرفت ان ال پی زندگی شما را تغییر خواهد داد ما مطمئن هستیم. همانطور که قبلا زندگی ما را تغییر داده. اگر بدانید انسانها برای انگیزه دادن به خودشان چه تصویری را در ذهن مرور می‌کنند شگفت زده خواهید شد.بعضی خودشان را…

خلاصه کتاب تو همانی که می اندیشی

سلام  در این جلسه از غذای روح به معرفی کتاب تو همانی که می اندیشی می پردازم. و سعی می کنم خلاصه هایی از این کتاب ارزشمند را خدمت شما ارائه کنم. کتاب تو همانی که می اندیشی اثر جیمز آلن درباره قدرت ذهن و قدرت ضمیر ناخودآگاه و…

تکنیک هدف گذاری با NLP

تکنیک هدف گذاری با NLP در این جلسه می خواهیم روش هایی برای رسیدن به اهداف زندگی خود را با تکنیک هدف گذاری با NLP یا برنامه ریزی عصبی کلامی بررسی کنیم. و درباره مدل چهار مرحله ای موفقیت نیز صحبت کنیم در آخر هم عناصر یک هدف مناسب را با…

ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی چیست؟

ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم تعریف ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی را برای شما بیان کنیم. به طور خلاصه ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی روشی است برای مطالعه ذهن و همچنین افزایش بهبود فردی. ان ال پی…

آرزو در زندگی انسان

آرزو در زندگی انسان میتوانید پادکست زیر را نیز گوش کنید👇🏼 https://dl.bahamindadras.com/download/Arezoo_dar_zendegi_www.BahaminDadras.ir.mp3 سلام عرض میکنم به شما کاربران محترم سایت آقای مثبت. در این پست در خدمت شما هستم با…

دانلود رایگان کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست

دانلود رایگان کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست pdf از کیم ووچونگ خلاصه کتاب : بعد از جنگ  ویران کننده کره، چونگ از هیچ شروع کرد و یکی از بزرگترین شرکت های جهان را ساخت . او بنیانگذار و رییس دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی:…

کتاب صوتی کیمیاگر با صدای محسن نامجو

رمان کیمیاگر، اثر پائولو کوئلیو نویسنده‌ مشهور برزیلی، از رمان‌های بسیار پرفروش دهه‌ی پایانی قرن بیستم جهان است. این کتاب در بیش از ۱۵۰ کشور منتشر شده و به بیش از ۵۲ زبان ترجمه شده است. این رمان درباره ی چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است…