مرور رده

قوانین معنوی و متافیزیک

تغییر در نگرش

تغییر در نگرش امیدوارم هرجا که هستید خوب باشید.موضوع این جلسه ما در باره ی تغییر در نگرش است .تغییر در زاویه دید تغییر در نگاه .این که افق دیدمون رو وسیع کنیم.تغییر در نگرش باعث میشود انسان راه حل های زیادی را ببیند.تغییر در نگرش باعث…

چگونه سوال خوب بپرسیم؟

چگونه سوال خوب بپرسیم؟ سلام عرض میکنم به تمامیه کاربران محترم سایت بهامین دادرس دات کام.امیدوارم هرجا که هستید خوب باشید.موضوعی که در این جلسه میخواهم با شما مطرح کنم.موضوعی است به اسم چگونه سوال خوب بپرسیم؟ دوستان عزیز توجه داشته باشید…

زندگی در لحظه

زندگی در لحظه .موضوع این جلسه ما موضوع بسیار مهمی است به اسم حقیقت لحظه یا زندگی در لحظه.خیلی از ماها از این حقیقت دوریم.صبح ها تا چشم باز میکنیم نگران کارهایی هستم که باید انجام بدهیم.سر میز صبحانه به فکر کار و دانشگاه و ... هستیم.سر کار…

قضاوت کردن

قضاوت در مورد دیگران سلام عرض میکنم خدمت کاربران محترم سایت BahaminDadras.com امیدوارم هرجا که هستید خوب باشید.موضوع این جلسه ما قضاوت در مورد دیگران است.میخواهیم یک نگاه کلی به این امر میکنیم.دوربین را برمیداریم و از بالا به این اتفاق…

فرصت ها و چگونگی استفاده از آن در زندگی

فرصت ها و چگونگی استفاده از آن در زندگی موضوع این جلسه ما درباره ی اهمیت استفاده از فرصت هاست.چقدر مهم است که ما بتوانیم از فرصت هایمان استفاده بکنیم. یک بحث اساسی و کلیدی که مکمل موضوع این جلسه ما هم هست بحث مدیریت زمان که در یک جلسه جدا…

وابستگی و دلبستگی

وابستگی و دل بستگی دلبستگی شکل ساده و خفیف وابستگی است.انسان اول دلبسته ی چیزی میشه بعدش به مرور زمان وابسته اون.وابستگی و دلبستگی مثل طناب هایی هستند که جلوی پرواز و اوج گرفتن مارو میگیرند.به قول مولانا یکی تیشه بگیرید پی حفره…

فلسفه های درد و رنج در زندگی انسان

فلسفه های درد و رنج در زندگی یکی از مباحثی که اگر فلسفه اش رو بدانیم خیلی از مشکلات ما حل میشود.بحث امروز درباره فلسفه درد و رنج در زندگی است.با آشنا شدن این فلسفه خیلی راحتتر مقابل مشکلات و درد و رنج ها واکنش نشان میدهید. …

یکپارچگی

یکپارچگی موضوع این جلسه ما یکپارچگی است.انتهای این جلسه یکی از راه های رسیدن به آرامش و همچنین افزایش حالت الفا را به شما یاد میدهم.یکپارچگی دو بخش دارد:یک_ یکپارچگی با دیگران  و دو_یکپارچگی با خود. یک پارچگی با دیگران یعنی چه؟ به صورت…

هیچ اتفاقی اتفاقی نیست

هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست ما هر روز از خواب بلند می‌شویم، آدم‌های مختلف را می‌بینیم و اتفاق‌های خوب و بد را تجربه می‌کنیم. بعضی روزها آدم‌های جدیدی وارد زندگی ما می‌شوند؛ گاهی دوستی قدیمی، کسی که به ما ابراز علاقه می‌کند و گاهی فردی عصبانی…

قانون جذب چیست؟

قانون جذب یکی از مسائلی که در فیلم راز به آن اشاره نشده، تعریف قانون جذب است. حالا من این قانون را به‌صورت دقیق‌تر برای شما توضیح می‌دهم. طبق قانون جذب، هر کم‌تراکمی، پُرتراکم مشابه خودش را جذب می‌کند. این یک قانون است و نکته‌ی…