وبلاگ

آشنایی با تیپ 3 اناگرام + ویدیو [تماشا کنید]

آموزش شخصیت شناسی تیپ ۳ اناگرام - تست شخصیت شناسی

تیپ سه اناگرام

تیپ ۳ اناگرام معتقد است که جهان برای قهرمان ارزش قائل است پس من نباید شکست بخورم.

تیپ ۳ به خاطر دستاوردهایش خواهان جلب توجه و محبت دیگران است. او معتقد است که دیگران برای افرادی که اول می شوند ارزش قایل هستند پس وی باید اول بشود تا مورد توجه قرار بگیرد. از این جهت او به نتایج و دستاورد فعالیتها و کارها اهمیت می دهد.

از آنجائی که به اول بودن اهمیت می دهد وارد کارهایی که احتمال شکست خوردن دارد، نمی شود.

تیپ ۳ به کار عشق می ورزد و بیکاری و استراحت برایش بی معناست. اوقات فراغت نگرانش می کند. در یک زمان به چند کار متفاوت فکر می کند و آنها را انجام می دهد.

بهره وری برایش اهمیت زیادی دارد. به سرعت  در کارهایی که به وی سپرده می شود مهارت پیدا می کند و با خودنمایی مهارت  و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد.

آنچه که برای تیپ ۳ اهمیت دارد مادیات، پول و وجهه اجتماعی است. بنابراین خیلی راحت خود را با اوضاع و شرایطی که برای کسب موفقیت لازم است وقف می دهد. او به راحتی متوجه می شود که دیگران که در موفقیت وی دخیل هستند، خواهان شنیدن چه چیزهایی هستند و همان ها را بر زبان می آورد.

بال‌های تیپ ۳ اناگرام

تیپ ۳ در حالت آرامش احساس امنیت می کنند بسوی وجوه مثبت تیپ ۶ اناگرام حرکت می کند در این هنگام زمان بیشتری را با خانواده و دوستان سپری می کند و اهمیت بیشتری به موفقیت گروهی می دهد همچنین انتقاد پذیری وی بیشتر می شود

افراد تیپ ۳ در شرایطی که تحت فشار باشند به سمت وجوه منفی تیپ ۹ اناگرام حرکت می کنند. در این هنگام دچار بی عاطفگی؛ مسامحه کاری، بی حس کردن خود با کار بیشتر، خواب زیاد، پرخوری ، مصرف مواد مخدر ویا الکل می شوند.

نقاط قوت تیپ ۳ اناگرام

ویژگیهای نیازمند بهبود تیپ ۳ اناگرام

پرانرژی

رقابت با دیگران

کارآفرین

پرمدعا

با اعتماد به نفس

بیش از حد متمرکز

نتیجه‌گرا

مخفی کاری

خصوصیات تیپ ۳ انیگرام

  • تقریباً همیشه سرم شلوغ است
  • دوست دارم برای خودم لیست وظایف روزانه، نمودارهای پیشرفت و برنامه‌هایی برای رسیدن به اهدافم تهیه کنم.
  • ناراحت نمی‌شوم اگر از من بخواهند اضافه‌کار کنم.
  • من یک نگرش خوش‌بینانه دارم
  • من با تمام توان به سراغ کار می‌روم و تمامش می‌کنم.
  • من معتقدم که کارها را تا حد ممکن باید سریع انجام داد.
  • این مهم است که افراد برای بهبود خود تلاش کنند و توانایی‌های بالقوه خود را شکوفا کنند.
  • علاقه‌ای ندارم در مورد زندگی شخصی‌ام زیاد صحبت کنم.
  • سعی می‌کنم به بیماری اجازه ندهم که مانع کارهای من بشود.
  • از دیدن کارهای ناتمام متنفرم.
  • تمایل دارم کار را مقدم بر چیزهای دیگر قرار دهم.
  • درک افرادی که از کار خسته می‌شوند برای من دشوار است.
  • هیچ‌وقت کارهایم تمامی ندارد.
  • گاهی اوقات ارتباط با احساساتم برای من سخت است.
  • من برای مراقبت و تأمین هزینه‌های خانواده‌ام بسیار سخت کار می‌کنم.
  • دوست دارم با گروه‌های لایق یا افراد مهم هم ذات پنداری کنم.
  • سعی می‌کنم خودم را به‌خوبی معرفی کنم و اولین تأثیری که بر دیگران می‌گذارم مثبت باشد
  • امنیت مالی برای من فوق‌العاده مهم است.
  • من به‌طورکلی نسبت به خودم احساس خوبی دارم.
  • مردم اغلب برای قبول مسئولیت کارها چشمشان به من است.
  • من دوست دارم به‌نوعی برجسته شوم.
  • تحمل شکست برایم مشکل است.
5/5 - (3 امتیاز)
شخصیت شناسی اناگرام بهامین دادرس
اشتراک گذاری:

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم