وبلاگ

ترس از صحبت کردن

ترس از صحبت کردن در جمع بهامین دادرس

ترس از صحبت کردن در جمع

5/5 - (22 امتیاز)
اشتراک گذاری:

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب خوبتون
    من وقتی میرم بیرون برای خرید کردن قیمت چیزی رو میخوام بپرسم یا تشکر کنم از فروشنده یا لباس میخوام بخرم و همه نظرمو میپرسن ناخوداگاه ولوم صدام به پایین ترین حد میرسه و خجالت میکشم و نمیدونم چی بگم برای مثال وقتی داشتم عینک میخریدم وقتی نظرمو پرسیدن خوبه یا نه برگشتم گفتم نمیدونم و با پایین ترین ولوم یا وارد مغازه میشم خجالت میکشم سلام کنم
    سپاسگزار میشم برای رفع این مشکل راهکاری بهم بگید.

[...]
    ممنون میشم راهکاری بهم بگین

دیدگاهتان را بنویسید