وبلاگ

ترس از صحبت کردن

ترس از صحبت کردن در جمع بهامین دادرس

ترس از صحبت کردن در جمع

4.7/5 - (4 امتیاز)
اشتراک گذاری:

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب خوبتون
    من وقتی میرم بیرون برای خرید کردن قیمت چیزی رو میخوام بپرسم یا تشکر کنم از فروشنده یا لباس میخوام بخرم و همه نظرمو میپرسن ناخوداگاه ولوم صدام به پایین ترین حد میرسه و خجالت میکشم و نمیدونم چی بگم برای مثال وقتی داشتم عینک میخریدم وقتی نظرمو پرسیدن خوبه یا نه برگشتم گفتم نمیدونم و با پایین ترین ولوم یا وارد مغازه میشم خجالت میکشم سلام کنم
    سپاسگزار میشم برای رفع این مشکل راهکاری بهم بگید.

[...]
    ممنون میشم راهکاری بهم بگین

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم