عضویت

 اینجا کجاست؟!

خوش آمدید این جا درب ورود به عضویت ویژه VIP سایت آقای مثبت است😎

راز عضویت ویژه چیست؟

متاسفانه در مدرسه و دانشگاه تنها درسی که ارائه نمی‌شود مهارت زندگی و  موفقیت است.در بخش اعضای ویژه‌ی سایت تلاش کردیم عموم مفاهیمی که شما برای موفقیت و بهبود فردی خود به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم تا رشد بیشتری در زندگی داشته باشید! فقط با داشتن یک اشتراک ماهانه به تمام محتوای اموزشی غیر رایگان ما دسترسی داشته باشید.

روی تختتان لم بدهید و آموزش ببینید!!!

دیگر نیاز نیست حس عقب افتادن از آموزش‌ها و  تعداد زیاد محصولات مختلف شما را عذاب بدهد!با داشتن عضویت ویژه با آرامش زیاد به تمام آموزش‌های جدیدی و کاربردی ما دسترسی خواهید داشت.

اعدام تضمینی با طناب نادانی!

بزرگترین مشکل موفقیت این است که تا بهش نرسید نمی‌توانید درکش کنید!خیلی‌ها فکر می‌کنند که فلان فرد چگونه تا این حد منظم است؟ ای کاش من هم می‌توانستم مثل او باشم و چون نظم را در هیچ جا به صورت عمومی آموزش نمی‌دهند طعم شیرین منظم شدن برای ما یک آروزی دست نیافتنی می‌شود.خبر خوب این است که تمام مفاهیم رشد فردی( مثل نظم و هدفگذاری و تمرکز و…) درسنامه دارند و دقیقا شما می‌توانید مثل خواندن و نوشتن با تمرین و تکرار آن را یاد بگیرید.

عضویت VIP =آرامش شما 🙂

خیلی از سایت‌ها پر از محصولات مختلف هستند و همیشه اعضای ‌آنها احساس می‌کنند که از اموزش‌ها عقب هستند.با عضویت ویژه‌ که ما برای شما فراهم کردیم با خیال راحت و با آرامش تمام یک ماه به تمام آموزش‌های سایت ما دسترسی داشته باشید!

مطالب جدید و شگفت‌انگیز اعضای VIP 😎👇🏼

[table id=1 /]

اما سهم شما برای داشتن تمام آموزش‌های بالا فقط ۹۹ هزارتومان است

من چطور میتونم از عضویت VIP‌ استفاده کنم؟

توجه کنید بعد از پرداخت، فایلی برای شما ارسال نمی‌شود.بعد از پرداخت شما می‌توانید به بخش عضویت ویژه‌ی سایت مراجعه کنید و تمامی قسمت‌هایی که برای اعضای ویژه بوده را مشاهده و دانلود کنید

جیم ران

چرا بهتر است همین الان عضو ویژه شوم؟🤔

اگر الان این دوره را تهیه کنید هفته‌ی اینده چندین آموزش جدید و  باکیفیت را دیده‌اید و میتوانید از رقیبان و اطرافیانتان جلوتر باشید. همچنین با اضافه شدن آموزش‌های جدید قیمت بخش اعضای ویژه هم بالاتر می‌رود پس فرصت را از دست ندهید!!!برای نتایج جدید باید کارهای جدید کرد

هزینه سرمایه‌گذاری این دوره 💰

یادتان باشد! شما هزینه نمی‌کنید. سرمایه گذاری می‌کنید! شما باک ذهنتان را پر می‌کنید.قیمت این دوره هزینه‌ای چند باک بنزین می‌باشد؟ قیمت این دوره هزینه‌ی چند غذا در رستوران‌ها معمولی می‌باشد؟ اگر از وضعیت الانتان راضی هستید پس با خیال راحت ادامه‌ بدهید! ولی اگر دوست دارید نتایج جدید بگیرید باید کارهای جدید کنید!

مدرس این دوره کیست؟

مهندس بهامین دادرس - آقای مثبت - بهبود و توسعه فردی-min

 مهندس بهامین دادرس

 بنیان‌گذار سایت مهارت های بهبود فردی ( آقای مثبت )

کارشناس نرم افزار دانشگاه گیلان

کارشناس ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد

نویسنده کتاب والایش به شماره شابک (۹-۲۱۵۵۱۷-۶۲۲-۹۷۸)

برگزار کننده‌ی کارگاه‌های مهارت‌های بهبود فردی

دارای مدرک Mastery ‌از اتریش

محقق NLP و برنامه ریزی عصبی کلامی

مدرس دوره های بهبود فردی و موفقیت

داری مدرک واقعیت درمانی از موسسه William Glasser

دارای مدرک سخنرانی از دانشگاه امیرکبیر

عضو برترین سخنرانان مسابقه تریبون ۹۷ ایران

دارای مدرک کسب و کار اینترنتی از دانشگاه شریف

دارای مدرک بازیگری تئاتر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارای مدرک کارگردانی سینما از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نریتور و گوینده

اخطار! اگر به جملات زیر فکر می‌کنید واقعا نگران خود باشید😶🙄

❌ فعلا یه خرج مهمتر دارم!

❌ اینا می‌خوان جیبشون رو پر کنند من گول نمی‌خورم!

❌ من وقت ندارم آموزش ببینم!

❌ من حوصله‌ی اموزش غیر حضوری ندارم باید حضوری شرکت کنم!

❌ من مسائلم ذاتی هست با آموزش حل نمیشه!

❌ الان کارهای مهم‌تری دارم!

❌ باشه چند وقت دیگه سرم خلوت می‌شه!

❌ مگه میشه تاثیری داشته باشه؟!

❌ من سنم رفته بالا از من دیگه گذشته!

❌ من خیلی سنم کمه این چیزا برام زوده!

سوالات متداول

[vc_toggle title=”این بخش برای چه کسانی مفید است؟” open=”true”]این بخش برای تمام افرادی که علاقه‌مند به رشد خودشان هستند مفید است. از یک دانش‌آموز ساده تا یک رئیس پر مشغله.همه‌ی ما در زندگی نیازمند آموزش و رشد خودمان هستیم.[/vc_toggle]

[vc_toggle title=”آیا این بخش برای دانشجویان و خانه‌دارها هم مناسب است؟” open=”true”]بخش عضویت ویژه برای همه‌ی ماست! سعی شده مباحث تا حدی ساده بیان شود که به هیچ عنوان نیاز به دانش تخصصی نباشد.[/vc_toggle]

[vc_toggle title=”آیا با موبایل می‌توانم از عضویت ویژه استفاده کنم؟” open=”true”]بله هیچ موردی نیست! بعد پرداخت دسترسی شما به تمام مطالب ،ویدیو و فایل‌های صوتی بخش VIP باز میشه و میتوانید با گوشی همراهتان از آموزش‌ها استفاده کنید.[/vc_toggle]

[vc_toggle title=”آیا می‌توانم با خرید یک اشتراک ۱ ماهه تمام آموزش‌های شما را دانلود کنم؟” open=”true”]بله شما می‌توانید با خرید اشتراک ۱ ماهه تمام آموزش‌های بخش VIP را با خیال راحت دانلود کنید.[/vc_toggle]

[vc_toggle title=”آیا هر زمان که این بخش را تهیه کنم برای آپدیت بعدی باید هزینه پرداخت کنم؟” open=”true”]تا یک ماه بعد از پرداخت شما هر آپدیتی داشته باشیم برای شما رایگان است[/vc_toggle]

[vc_toggle title=”آیا دسترسی مستقیم به مدرس دوره آقای بهامین دادرس داریم؟” open=”true”]طبیعتا خیر.به دلیل حجم زیاد درخواست‌ها نمی‌توان با تمام شرکت‌کنندگان ارتباط  مستقیم گرفت اما می‌توانید سوالاتتان را در بخش پرسش و پاسخ (از بهامین بپرس)مطرح کنید تا به صورت عمومی پاسخ داده شود.[/vc_toggle]

[login_form]

فقط یک قدم تا دسترسی به مطالب عضویت ویژه فاصله دارید👇🏼

[register_form]