بایگانی‌ها سخنرانی و فن‌ بیان - صفحه 3 از 12 - بهامین دادرس

چرا از صدای خودمان بدمان می آید؟ | صدای خودم رو دوست ندارم!

چرا از صدای خودمان بدمان می آید؟ | صدای خودم رو دوست ندارم!

ترس از ویس دادن در چت | میترسم از اینکه صدام رو برای کسی بفرستم!

ترس از ویس دادن در چت | میترسم از اینکه صدام رو برای کسی بفرستم!

فن بیان مدیران | ۱۲ تکنیک که همه مدیران باید بدانند!

فن بیان مدیران | ۱۲ تکنیک که همه مدیران باید بدانند!

چطور قاطعانه و محکم صحبت کنیم؟ | آموزش فن بیان

چطور قاطعانه و محکم صحبت کنیم؟ | آموزش فن بیان

چطور تاثیرگذار و جذاب صحبت کنیم؟ | با کلامت در جمع بر دیگران اثر بگذارید!

چطور تاثیرگذار و جذاب صحبت کنیم؟ | با کلامت در جمع بر دیگران اثر بگذارید!

چطور باکلاس صحبت کنیم؟ | فن بیان افراد جذاب و باکلاس

چطور باکلاس صحبت کنیم؟ | فن بیان افراد جذاب و باکلاس

کنترل سرعت صحبت کردن و کلام | خیلی کند یا خیلی سریع صحبت می کنم!

کنترل سرعت صحبت کردن و کلام | خیلی کند یا خیلی سریع صحبت می کنم!

چطور گفتگو را به پایان برسانیم؟ | با رعایت ادب و احترام خداحافظی کن

چطور گفتگو را به پایان برسانیم؟ | با رعایت ادب و احترام خداحافظی کن

چطور خودمان را معرفی کنیم؟ | قالب های آماده برای معرفی خود به دیگران

چطور خودمان را معرفی کنیم؟ | قالب های آماده برای معرفی خود به دیگران